Administratieve ondersteuning

Dé partner in finance voor ondernemers

Boec levert o.a. boekhoud-, salaris- en fiscale experts. Bijvoorbeeld ter ondersteuning van uw administratieve team, ter tijdelijke vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat of ter versterking na verloop op de financiële afdeling.

Wij passen ons aan aan uw behoefte en kunnen zowel voor korte- als voor langere termijn administratieve ondersteuning bieden.

Welke diensten vallen onder administratieve ondersteuning?

Administratieve ondersteuning kan heel breed ingezet worden.

Enkele voorbeelden van diensten die onder administratieve ondersteuning vallen:

Bij administratieve ondersteuning gaat het meestal over het opzetten, bijhouden en optimaliseren van de financiële administratie.

Wij passen ons volledig aan aan uw business. Zo blijven wij uw rekeningschema en boekhoudpakket gebruiken.

Wij kunnen overweg met alle gangbare financiële pakketten. Denk bijvoorbeeld aan Snelstart, Reeleezee, Exact, AFAS, e-Boekhouden, Rompslomp, Muis en Accountview.
Onze salarisdeskundigen kennen de ins en outs van een salarisadministratie. Ook wanneer het om ingewikkelde verloningen met verschillende emolumenten gaat.

Wij kunnen overweg met alle gangbare financiële pakketten. Denk bijvoorbeeld aan Loket, SDB, Employes, Nmbrs, AFAS, Microloon, Cobra, Nocore en Unit4.
Ter optimalisatie van de cashflow en het beheer van risico's poogt u debiteuren zo spoedig mogelijk te ontvangen en betaalt u crediteuren per de uiterste betaaldatum.

Voor het debiteurenbeheer gaan wij (in overleg) voor pre-incasso, (telefonische) herinnering, aanmaning, buitengerechtelijke incasso en eventueel begeleiding van een gerechtelijk traject.

Voor crediteurenbeheer genereren wij betaalbestanden per de uiterste betaaldatum.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.

Aangiftes omzetbelasting, vennootschapsbelasting, loonbelasting en de Opgaaf intracommunautaire prestaties horen bij het ondernemen.

Aansluitend op de administratie en rekening houdend met de daarvoor geldende termijnen verzorgen wij de verschillende aangiftes bij de Belastingdienst.
Initiëren en uitvoeren van een maandafsluitingsproces en het genereren van een bijbehorende managementrapportage (die van u, of éen van onze formats).
Onze medewerkers zijn experts op administratief gebied en hebben o.a. werkervaring opgedaan bij administratiekantoren, accountantskantoren (samenstel of juist controle), financiële afdelingen bij grote bedrijven en de Belastingdienst. Met deze kennis en ervaring zijn ze een volwaardige sparringspartner voor financiële afdelingen en de directie. Altijd fijn om een klankbord te hebben en te kunnen sparren over nieuwe en bestaande initiatieven.
Betaalbare administratieve ondersteuning

Het tarief is afhankelijk van het gevraagde kennisniveau en de duur van de opdracht. Onze flexibele houding en gunstige tarieven worden door onze klanten zeer gewaardeerd.

Contact

Vul het contactformulier op deze pagina in of bel 076-3690174

Contact

Vul het formulier in

    captcha

     

    076-3690174

    Boec

    Dé partner in finance voor ondernemers






    Financiële vraag?

    Neem contact met ons op!

    Artikelen over administratieve ondersteuning

    Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

    Uiterste termijn voor het deponeren van een jaarrekening (BV)

    Een jaarrekening dient binnen vijf maanden na afloop van een boekjaar door het bestuur opgesteld te worden en voorgelegd te…

    Hoe boek je afschrijvingen?

    Afschrijvingen vertegenwoordigen de geleidelijke waardedaling van een actief gedurende hun levensduur. Het correct boeken van afschrijvingen is belangrijk voor een…

    Hoe boek ik salaris in de financiële administratie?

    Voor een degelijke salarisverwerking is salarisverwerkingssoftware noodzakelijk. Na een salarisrun geeft het pakket de loonjournaalpost behorende bij de salarisrun. In…